کسب درآمد پاپ آپ
document.write(''); دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی با نام کابوس دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی با نام کابوس

 Majid%20Yahyaei%20 %20Kaboos دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی با نام کابوس

متن آهنگ جدید مجید یحیایی با نام کابوس :

دلم حیرونه چشام گریونه نگاهم خیس و دلم خونه

همه غم هام مثل بارونه تو دل ، دله داغونه

ببین این عشق چه ها کرده دلم و بی قرار کرده

رفته و تنهام گذاشته منو درگیر غم کرده

فراموشم کن فراموشم نداری جایی در آغوشم

بریده دل از تو عشق فراموشم کن فراموشم

با این که بد جوری دل تنگم ولی مردی تو توی قلبم

گلم بودی اما پژمردی گلم خشکیدی توی قلبم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی با نام کابوس

♫♫♫♫♫♫

آخه من مثل تو دلتنگ نبودم ولی کندن رو من بلد نبودم

چقدر از نبودت گریه کردم چه شبایی رو بی تو سر می کردم

فراموشم کن فراموشم نداری جایی در آغوشم

بریده دل از تو عشق فراموشم کن فراموشم

با این که بد جوری دل تنگم ولی مردی تو توی قلبم

گلم بودی اما پژمردی گلم خشکیدی توی قلبم

MP3 – 320

Majid Yahyaei – Kaboos

MP3 – 128

Majid Yahyaei – Kaboos



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : $ALi.N!NjA$
  • تاریخ: جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:,

  • download-music

    $ALi.N!NjA$

    download-music

    http://download-music.loxblog.com

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی با نام کابوس

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    کسب درآمد پاپ آپ